Пошук по сайту

Географія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь Прийом «Рефлексія»

І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь Прийом «Рефлексія»





Урок Дата _______
Австралія – найменший материк Землі. Загальні відомості.
Мета: продовжити формувати знання про ФГХ материків шляхом вивчення Австралії; навчити учнів характеризувати ГП материка; ознайомити з історією відкриття та особливостями рельєфу і корисними копалинами; вдосконалювати практичні вміння роботи з атласом, підручником, наводити приклади форм рельєфу; виховувати любов до предмету.

Обладнання: фізична карта Світу, навчальні атласи, підручники, контурні карти,слайди.

Тип уроку: вивчання нового матеріалу.
Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь

Прийом « Рефлексія»

- Що найбільше вам запам’яталося про Африку після її вивчення?

Назвіть 4-5 ознак, що характерні тільки для Африки.

- Згадаємо за яким планом складається характеристика материка?

- Чому вивчення будь-якої території починається з навчання її географічного положення?

Епітет до уроку.(Слайд 1-2)
А я клянуся вам, що цей край - найцікавіший

на всій земній кулі. Найвигадливіша,

найнелогічніша країна з усіх, що коли -

небудь існувала.

Жуль Верн
ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

Повідомлення теми та мети уроку.

Прийом "Дивуй"

Вона розміщується під нами,

Там, мабуть, ходять вгору ногами,

Там ,навиворіт вивернутий рік,

Там квітнуть у жовтні сади,

Там у жовтні, а не у липні літо,

Там течуть ріки без води

(вони в пустелі пропадають десь),

Там у хащах слід безкрилих птахів,

Там кішкам у їжу достаються гади,

Народжуються звірята із яєць,

І там собаки гавкати не вміють,

Дерева самі лізуть із кори

Там кролики страхітливіші, ніж повінь.

Так, ви здогадалися, що мова піде про самий загадковий материк – Австралія.

Повідомлення теми та мети уроку.

Повідомлення учнів. Учні доповнюють свої повідомлення про загадковий материк, що було на домашнє завдання.

  • Тільки цей материк цілком займає одна країна;

  • Тільки на цьому материку поголів’я овець і корів у кілька разів перевищує кількість населення;

  • Поблизу берегів цього материка розкинулося таке чудо природи,як Великий Бар’єрний риф, найбільший кораловий риф у світі, довжиною близько 2 тис. км і площею понад 350 тис. км ²( більш ніж половина площі України).

На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося ще з деякими особливостями материка (Слайд 2-12).

ІV. Вивчення нового матеріалу

Австралія – найменший материк Землі. Його ще називають метерик-острів.

  1. Географічне положення ( Слайд 13-14)

Учні заповнюють таблицю (Слайд 13)


Крайні точки

Їх назва

Географічні координати

Північна

 

 

південна

 

 

західна

 

 

східна

 

 


Робота з картою

Користуючись атласами та настінною картою учні виконують завдання, показуючи об’єкти на карті та наносять їх на контурну карту.(Слайд 14)

  • Моря:

  • Затоки:

  • Протоки:

  • Півострови:

  • Острови:



  1. Історія відкриття та дослідження Австралії

Прийом « Танці з цифрами»

Користуючись підручником та атласом учні роблять хронологічний запис про відкриття та дослідження Австралії.

Висновок

Австралія була відкрита європейцями-голандцями В.Янсзон, 1606 р., Л. Торрес, А. Тасман. Англійський мореплавець Дж. Кук відкрив (1770р.) її для європейської колонізації і оголосив володінням Великобританії. (Слайд 15)

Матью Фліндерс – запропонував ( близько 200 років після відкриття) називати Австралія (Terra Australis Incognita – з лат. «невідома південна земля»). До цього називалася Нова Голландія.

З 1820 року в Австралії почали селитися українці.


  1. Рельєф та корисні копалини.( Слайд 16 –17)

В основі материка лежить давня Австралійська платформа. Тут немає ні землетрусів ні вулканів, тому її вважають найспокійнішим у геологічному плані материком.

Єдина гірська система, що тягнеться вздовж східного узбережжя материка – це Великий Вододільний хребет. На південному сході, що називається Австралійськими Альпами знаходиться найвища його точка – гора Косцюшко, 2230 м .

Робота з картою

Учні називають інші форми рельєфу та наносять їх на контурну карту.

Користуючись комплексною картою Австралії визначають на які корисні копалини багатий материк.

V. Закріплення вивченого матеріалу ( Слайд 18)

Гра “Найрозумніший”

  • Яке місце серед материків за розмірами площі посідає Австралія?

  • Який великий острів лежить на північ від Австралії?

  • Який материк до Австралії найближчий?

  • Як використовувала материк Великобританія спочатку?

  • Назвіть діючі вулкани в Австралії?

  • Чи бувають землетруси в Австралії?

  • Назвіть літні місяці материка.

  • Найвища точка Австралії.

  • Хто дав назву Австралія?

  • На честь кого названий острів на півдні материка?


VІ. Підсумок

VІІ. Домашнє завдання. ( Слайд 19)

- Допрацювати контурну карту. Опрацювати параграф;

- Скласти кросворд з географічною номенклатурою материка (за бажанням);

- Підготувати повідомлення про клімат та внутрішні води Австралії (окремим учням).

Використана література:

  1. Географія материків і океанів. 7 кл. Пестушко В.Ю., Уварова Г.Ш. Ґенеза. 2007

  2. Географія материків і океанів. 7 кл.Серія «Мій конспект». Г.Д. Довгань. ВО «Основа». 2010

  3. https://www.google.com.ua/search?q=Австралія+фото

  4. Методичний банк. Корецька В.О. Географічні шоу-ігри. Журнал. Географія. № 6. 2011р.



поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок засвоєння нових знань І вмінь Методи та прийоми: розповідь,...
Мета: поглибити та систематизувати знання учнів, які вони отримали з попередніх курсів, про корисні копалини

Урок географії в 6 класі Тема: Узагальнення знань з теми «Атмосфера»
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, вмінь, навичок з меж предметною інтеграцією

План І карта Основні вимоги до знань та вмінь студентів після вивчення...
Підібрати з географічної літератури місцеві ознаки, за якими можна орієнтуватися на місцевості

Карпатський та Північно-Західний економічний район
Північно-Західного, та Карпатського економічних районів; розвивати навички порівняння; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського...

Тема уроку: Внутрішні води України Мета
Встановити рівень оволодіння учнями основних теоретичних знань; повторити більш глибокі осмислення навчального матеріалу; привести...

Урок з теми «Африка» 7 клас (урок-гра)
«Африка», закріплення вмінь працювати з картою, вміння порівнювати та узагальнювати матеріал, робити висновки, вчити учнів самостійно...

Заняття
Збірник опорних конспектів підготовлений працівниками Закарпатського центру туризму, краєзнавства екскурсій І спорту учнівської молоді...

Тема : Географічна карта, умовні знаки на карті Мета
Мета: учити учнів розрізняти план І карту; навчати користуватися картою для знаходження місця розташування предметів; сприяти розвитку...

Вулканізм та супутні йому явища
Мета: поглиблення та систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про вулкани та райони їх поширення; розвиток...

Урок географії у 8 класі Тема: Українські Карпати
Освітня сформувати в учнів систему знань про Українські Карпати, особливості географічного положення, клімат, рельєф, рослинний І...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




g.ocvita.com.ua
Головна сторінка