Пошук по сайту

Географія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Ніна Головченко університет «україна» готує фахівців із найперспективніших спеціальностей ХХІ століття

Ніна Головченко університет «україна» готує фахівців із найперспективніших спеціальностей ХХІ століття







Ніна Головченко
УНІВЕРСИТЕТ «УКРАЇНА» ГОТУЄ ФАХІВЦІВ ІЗ НАЙПЕРСПЕКТИВНІШИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ХХІ СТОЛІТТЯ
Університет «Україна» постійно моніторить ринок праці та його тенденції, коригує зміст та напрями підготовки у відповідності до потреб нового часу. Тому має змогу запропонувати вступникам 2012 року підготовку практично з усіх перелічених у модних рейтингах спеціальностей.

ТОП найбільш популярних професій майбутнього за рейтингом, укладеним 2012 року експертами журналу «Фокус», складає 20 найперспективніших спеціальностей наступного десятиліття: продавець, IT-фахівець, інженер з автоматизації виробництва, маркетолог, інженер комунального обслуговування, агроінженер, технолог з виробництва і переробки харчової продукції, технолог побутового обслуговування, логістик, юрист (господарське право), енергетик, ветеринар, фармаколог, фінансист, інженер зв'язку, практичний психолог, генетик, біохімік, робототехнік, нано-інженер.

Університет «Україна» є класичним вищим навчальним закладом недержавної форми власності. В організації навчального процесу дотримано усіх необхідних стандартів щодо матеріально-технічного забезпечення, ліцензування актуальних напрямів та рівнів підготовки, формування корпусу висококваліфікованого професорсько-викладацького складу тощо. Зокрема, структуру університету в Києві складають шість інститутів (Інститут філології та масових комунікацій, Інженерно-технологічний інститут, Інститут економіки та менеджменту, Інститут права та суспільних відносин, Інститут комп'ютерних технологій, Інститут соціальних технологій) та Факультет біомедичних технологій, а також Коледж «Освіта».

У регіонах України працює 21 філія університету: Білоцерківський інститут економіки та управління, Вінницький соціально-економічний інститут, Житомирський економіко-гуманітарний інститут, Карпатський інститут підприємництва, Кіровоградський інститут розвитку людини, Новокаховський гуманітарний інститут, Тернопільский коледж та інші.

Тут здійснюється підготовка фахівців за 45 напрямами різного рівня: кваліфікований робітник, молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр. Можна отримати другу вищу освіту з психології, правознавства та низки економічних дисциплін, пройти навчання на курсах підвищення кваліфікації з менеджменту та адміністрування, долучитися до вивчення певної іноземної мови (англійської, німецької, іспанської, корейської) в Лінгвістичному центрі університету, набути навичок водія в автошколі Інженерно-технологічного інституту тощо.

На навчання до аспірантури за напрямами технічні, економічні, юридичні, психологічні, політичні науки, фізичне виховання та спорт запрошуються молоді науковці. В Університеті «Україна» створено відповідні спеціалізовані вчені ради з правом прийняття до розгляду та проведення захистів дисертацій на здобуття вчених ступенів кандидата і доктора наук.

Родзинкою Університету «Україна» є спеціалізація цього ВНЗ на навчанні студентів із особливими потребами (обдарованої молоді, інвалідів, сиріт, напівсиріт, малозабезпеченої молоді) в інтегрованому навчальному середовищі, розробленні методики інклюзивного навчання у вищій школі, створення єдиного в Україні безбар’єрного університетського містечка (Київ, вул. Львівська, 23).
***

Вступна кампанія-2012 має певні особливості: через підготовку та проведення в Україні цього року Чемпіонату Європи з футболу терміни завершення навчання у школах, держатестації та проходження незалежного тестування було перенесено майже на місяць раніше. Останній день занять в 11-х класах  3 травня, в 9-х класах  11 травня. Уже 12 травня 16 365 випускників тільки міста Києва отримали атестат про середню освіту. Державна підсумкова атестація випускників 11-х класів за місцем навчання тривала з 4 по 11 травня.

Зовнішнє незалежне оцінювання з 10 предметів триває з 15 травня по 7 червня:

  • 15 травня  хімія;

  • 17 травня  російська мова;

  • 19 травня  географія;

  • 21–22 травня  математика;

  • 24 травня  всесвітня історія;

  • 26 травня  іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська);

  • 28–29 травня  українська мова та література;

  • 31 травня – 1 червня  історія України;

  • 05 червня  фізика;

  • 07 червня  біологія.

Уперше 2012 року абітурієнти складатимуть тести зі всесвітньої історії, а тестування з російської мови випускники шкіл певних регіонів через недостатню кількість зареєстрованих проходитимуть у Києві. Відповідно до Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2012 році, затвердженого МОНмолодьспорту України, абітурієнти мають право на складання тестів не більше як із 4-х предметів. Вступники 2012 року матимуть право подавати сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання, отриманий у 2012 році, або сертифікати за 20082011 роки.

Учні 9-х класів закінчили навчання 11 травня. У 9-х класах державна підсумкова атестація проводилася з 14 по 30 травня з п´яти предметів: української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу. Документи про середню освіту вручаються 1 червня. Учні інших класів навчалися до 25 травня 2012 року.

Вступна кампанія до вищих навчальних закладів розпочинається 2 липня 2012 року.
***

Університет «Україна» опікується своїми абітурієнтами (випускниками 11, 9 класів) протягом року, а наприкінці кожного місяця проводить Дні відкритих дверей, під час яких можна:

  • зорієнтуватися в розмаїтті спеціальностей;

  • вибрати найбільш актуальну професію;

  • безкоштовно пройти психологічний тест на визначення природних здібностей;

  • отримати поради та консультації фахових викладачів-практиків;

  • побувати на цікавих профорієнтаційних тренінгах та майстер-класах;

  • зануритися у справжнє студентське життя;

  • отримати додаткову знижку за майбутнє навчання до 5%.


Про особливості втупної кампанії-2012 в Університеті «Україна» розповіла Відповідальний секретар Приймальної комісії Університету «Україна» Оксана Волинчук:

 У своїй роботі ми керуємося Наказом МОНмолодьспорту України № 1179 від 12.10. 2011 року «Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України у 2012 році».

Для вступу до вищого навчального закладу у 2012 році абітурієнту потрібно подати до Приймальної комісії заяву про участь у конкурсному відборі в паперовій або в електронній формі. Заява на паперових носіях подається вступником особисто до приймальної комісії навчального закладу. Також подаються сертифікати ЗНО з трьох предметів.

При цьому, до участі в конкурсному відборі допускатимуться особи, які подають сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання з результатами не нижче, ніж 124 бали з непрофільних конкурсних предметів, та не нижче, ніж 140 балів, із профільних конкурсних предметів. Адже цьогоріч прохідний бал зріс. Мінімальна прохідна кількість балів із профільного предмету зросла до 140, а минулого року була 124. Але ці зміни торкнулися лише профільного предмету, для решти ж дисциплін прохідний бал так і залишився – 124.

Обов’язковим предметом при вступі, як і минулого року, залишається українська мова та література. Сертифікат ЗНО з цього предмету необхідно подавати при вступі на будь-яку спеціальність. Інші дві дисципліни встановлюються умовами прийому для вищих навчальних закладів для кожного окремого напряму підготовки.

Як і минулого року, до балів зовнішнього незалежного оцінювання додаватиметься середній бал шкільного атестату, перерахований за 200-бальною шкалою, а також додаткові бали за особливі успіхи у навчанні та за закінчення факультетів довузівської підготовки. Згідно з умовами прийому, зарахування до вищого навчального закладу відбуватиметься на підставі рейтингового балу вступника, який складатиметься з балів, отриманих на зовнішньому незалежному оцінюванні, балів шкільного атестату, а також додаткових балів за успіхи у навчанні та закінчення підготовчих курсів у ВНЗ. Так, зокрема, до 20 балів може бути нараховано особам, які закінчили факультети довузівської підготовки при вступі на природничо-математичні та інженерно-технічні напрями.

Відтак, призерам IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів  членів Малої академії наук нараховуватиметься від 30 до 50 балів. (Особам, нагородженим дипломами I ступеня, – 50 балів, IІ ступеня – 40 балів, IІІ ступеня – 30 балів).

Окрім того, збережно право вступу за результатами вступних іспитів для осіб, які здобули повну загальну середню освіту у 2007 році або раніше, для осіб із обмеженими фізичними можливостями (інваліди I та II груп, діти-інваліди) та для громадян, які будуть звільнені зі строкової військової служби в 2012 році. Також вступники матимуть право подавати сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання, видані 2008-2011 року.

Прийом заяв та документів від вступників вищі навчальні заклади України розпочнуть 2 липня. Вступник матиме право подати заяву не більше, ніж до п'яти вищих навчальних закладів та не більше, ніж на три спеціальності у кожному з них.

Коледж «Освіта», заснований на базі Університету «Україна», відкрив нові спеціальності для випускників 9-х та 11-х класів. Тепер кількість спеціальностей зросла до 12:

  • Діловодство;

  • Туристичне обслуговування;

  • Видавнича справа та редагування;

  • Комерційна діяльність;

  • Розробка програмного забезпечення;

  • Обслуговування комп’ютерних систем та мереж;

  • Фінанси і кредит;

  • Бухгалтерський облік;

  • Правознавство;

  • Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів;

  • Соціальна робота;

  • Виробництво харчової продукції.

Тому кожен абітурієнт має змогу обрати ту спеціальність, яка йому найбільше до вподоби.

В Університеті «Україна» ведеться підготовка з тьох напрямів підготовки («Дизайн», «Журналістика», «Здоров’я людини»), для яких третім обов’язковим вступним іспитом є творчий конкурс. Творчий конкурс дає змогу вступникам розкрити свої таланти і творчий потенціал у повному обсязі.

У Приймальній комісії Університету «Україна» бажаючі мають змогу пройти професійно-орієнтаційне тестування для вступників, які ще не визначилися з вибором майбутньої спеціальності, на якій хотіли б навчатися, й обрати в майбутньому професію, що повною мірою відповідає їхнім здібностям, нахилам і вподобанням.

У цьому році ми очікуємо великий наплив вступників. Справа в тому, що команда університету протягом року доклала багато зусиль до професійно-орієнтаційної роботи у школах та навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. Кожну останню суботу місяця проводилися дні відкритих дверей, котрі відвідувала велика кількість абітурієнтів та їхніх батьків, які виявляли зацікавленість нашим закладом.


***

Про окремі спеціальності, які можна здобути в університеті, розповіли керівники відповідних підрозділів.

Завідувач кафедри журналістики Карпенко Віталій Опанасович, кандидат філологічних наук, габіліт, доктор суспільно-економічних наук, професор:

 Журналістику, як і будь-яку професію, варто обирати за покликанням, до цього фаху в людині від природи має бути закладено певну схильність. Такі задатки, потяг до творчості варто постійно розвивати, тобто писати. При чому застосовувати всі види мислення: і логічне, й абстрактне, й образне, й асоціативне. Адже журналістика є різножанровим видом діяльності, й інформаційні, аналітичні чи публіцистичні тексти пишуться по-різному.

Формула майстерності, як я наголошую студентам,  це добуток закладеного таланту, набутої професійності та постійної наполегливої праці. І тоді вершина геніальносності може бути здолана.

Отже, кожному абітурієнту спершу варто чітко визначити свої здібності.

У демократичному суспільстві журналістика як потужний вияв громадської думки має вагу так званої «четвертої влади» (разом із законодавчою, виконавчою та судовою). Так, історії відомі факти відставки президентів через оприлюднення у ЗМІ інформації про їхню причетність до незаконного прослуховування, дражливих скандалів чи плагіату.

Сила громадської думки є надзвичайно принадною, через те талановитих журналістів влада намагається у різний спосіб «приборкати». Якщо журналіст прагне служити не владним інтересам, а ідеалам демократії, він мусить чітко усвідомлювати, що треба бути мужнім у відстоюванні внутрішніх переконань. В Україні є такі журналісти: Сергій Лещенко, Мустафа Найем, журналісти незалежного телеканалу ТVi. Ще не забулася історія про те, як українській англомовній щотижневій газеті «Kyiv Post» свого часу вдалося відстояти право на діяльність у судовій тяганині з Дмитром Фірташем та в історії зі скандальним інтерв’ю з міністром аграрної політики України Миколою Присяжнюком. А от «Газета по-київськи», заснована 2003 року, не витримала політичної цензури та тиску, і 2011 року припинила свою діяльність.

Тобто, у журналістику йдуть талановиті і мужні. Якщо людина не обдарована на таку гармонію, варто шукати іншу роботу: у видавництвах, у редакціях певних видань тощо.

У числі провідних викладачів нашої кафедри доктори наук, професори, заслужені журналісти України із потужним досвідом практичної діяльності. Наприклад, Олександр Кіндратович Глушко – письменник, журналіст, головний редактор журналу «Вітчизна». Василь Васильович Губарець, Заслужений журналіст України, має досвід редагування і періодичних, і книжкових видань різного виду. Саме фахівці такого ґатунку, а не теоретики-схоласти «із пробірки», здатні сформувати фахові навички майбутнього працівника засобів масової комунікації, журналіста насамперед.
Завідувач кафедри соціальної роботи Циба Віталій Трохимович, доктор філософських наук, професор:

– Професію людина обирає за єдиним мотивом: наскільки вона зможе в ній самореалізуватися. Так от, одразу зазначу, що соціальна робота відноситься до альтруїстичного, а не до егоїстичного видів діяльності. Стати олігархом, будучи альтруїстом, складно. Ця професія потребує не меркантильної, а гуманної мотивації.

Однак, роблячи добро людям, наприклад, опікуючись самотньою чи старенькою людиною, розвиваючи в людині з особливими потребами якийсь творчий, духовний потенціал, соціальний працівник гармонізує таку особистість, і сам при цьому отримує задоволення від результатів своєї праці. Тобто, соціальний працівник здійснює соціально-психологічну терапію людей, які потребують такої допомоги.

Навчання в нашому університеті дає змогу опанувати не лише теорію соціальної роботи, а й набути практичних навичок, тому що в одній групі у нас навчаються діти різного соціального статусу: забезпечені і малозабезпечені/сироти/напівсироти; практично здорова молодь й інваліди. У нас є потужні лабораторії та Центр реабілітації, де можна опанувати різні методики з цього фаху.

Тобто, в нас панує атмосфера справжньої демократії. Наші випускники з університетських аудиторій несуть у суспільство не лише фахові навички, а й оцей мікроклімат толерантності.

Хочете примножувати гармонію у світі – обирайте професію соціального працівника!
Декан факультету біомедичних технологій, Нарожнов Валентин Васильович, доктор медичних наук, професор:

 Мікробіологією варто займатися тим, хто постійно хоче пізнавати щось нове, хто хоче практично попрацювати в науці, хто хоче в майбутньому стати фахівцем у галузі наукових досліджень.

Нині фахівці з дипломами спеціаліста чи магістра з мікробіології дуже затребувані. Вони можуть бути працевлаштовані в різних державних установах: у закладах охорони здоров’я, лобораторіях, науково-дослідних відділах МВС, МНС, СБУ, Міністерства екології та природних ресурсів України, Державної санiтарно-епiдемiологiчної служби тощо.

Таких фахівців очікують різноманітні комерційні фірми/лабораторії, які здійснюють різні види аналізів. Наприклад, «Синэво» (Synevo)  європейська мережа медичних лабораторій, підрозділ медичного холдингу «Medicover» (Бельгія), що має відділення в семи країнах світу. В Україні облаштовано 6 клінічних медичних лабораторій (у Києві, Одесі, Харкові, Вінниці, Дніпропетровську, Львові) і більше 100 лабораторних центрів для забору аналізів.

Дипломовані мікробіологи можуть працювати імунологами, паразитологами, мікологами, в діагностичних лабораторіях, обладнаних необхідним устаткуванням; пройшовши необхідні курси підвищення кваліфікації – цитологами, гістологами тощо. А також обіймати адміністративні посади в таких спеціалізованих структурах.

Варто зазначити, що ця спеціальність – природничого, а не лікарського спрямування, і тому ці дипломи визнаються за кордоном. Процедура легітимізації диплома мікробіолога значно простіша, аніж процедура підтвердження диплома фахівця з лікарської справи, тому наші випускники мають змогу працевлаштування за фахом і в інших країнах.

Хочу зазначити, що в нас працюють авторитетні фахівці з великим педагогічним досвідом, які відповідально ставляться до знань своїх студентів: це доктор біологічних наук, професор, лауреат премії імені академіка Д.К. Заболотного Антипчук Адель Федорівна; кандидат біологічних наук, доцент Бабенюк Юрій Дем’янович, доктор біологічних наук, старший науковий співробітник Шичкін Валентин Петрович та інші. Ми забезпечуємо своїх студентів НМКД на паперових та електронних носіях, рекомедуємо фаховий список літератури,  тобто формуємо компетентного дипломованого фахівця, який може розвиватися в професії самостійно.

Особливу симпатію у професорсько-викладацького складу кафедри викликають студенти-«заочники»: адже всі вони працюють за фахом, і мають реальний досвід та знання. Часто заняття з такими групами проходять в інтерактивному режимі: ми ділимося знаннями, дискутуємо; іноді вони розповідають про нові методики та технології досліджень, які запроваджуються в їхніх лабораторіях. Таким чином, іде взаємне збагачення фаховими знаннями.

Якось наші студенти розповіли таку «байку»: найпопулярнішим детективним телесеріалом є російський фільм «Слід». Чому? Тому що найскладніші інтелектуальні ребуси там розкодовують не завдяки кривавій бійці чи стрілянині, а завдяки лабораторним дослідженням «ботаніків» зі спецлабораторій.

Отже, прийшов час «буму» на інтелектуалів-спеціалістів із новітніх біологічних технологій. Чекаємо на тих, хто тримає руку на пульсі сучасного життя!
***

Вікторія Скрипник, студентка ІІІ курсу Інституту філології та масових комунікацій, спеціальність «Видавнича справа та редагування»:

Ще в ранньому дитинстві батьки привчили мене любити книжки: ставитися до них із обережністю, вдумливо читати, насолоджуватися красою слова й естетикою струнких рядків. А оскільки бігати і стрибати з іншими дітьми здоров’я мені не дозволяло, то саме читання стало палітрою, здатною розфарбувати занадто спокійне дитинство мрійливої дівчинки.

Не дивно, що після закінчення школи я серйозно замислилася саме про філологічну освіту. Обираючи між нею та «модним» званням майбутнього юриста, довго вагалася: обидва шляхи цікаві, обидві професії – досить популярні серед молоді. Врешті-решт зупинилася на видавничій справі – і зараз упевнено можу сказати, що жодного разу не пожалкувала.

Особисто мені в цій професії найбільше подобається редагування, робота з текстом: виправлення помилок, збагачення змісту й художньої форми. Це ніби впорядкування хаосу, приборкання неграмотності й мовних неточностей на шляху до недосяжної, але все ж таки досконалості.

Після першого курсу зрозуміла, що бути гарним фахівцем для мене замало, що треба ставати професіоналом, який поєднує в собі різні навички, – й тому паралельно почала здобувати освіту журналіста. Ці дві професії доповнюють одна одну, оскільки один і той самий предмет може розглядатися з різних, інколи несподіваних, наукових ракурсів.

Кажуть, добре вчитися можна будь-де: було б тільки бажання. Та, на мій погляд, від атмосфери навчального закладу залежить не менше, ніж від самого студента. За сприятливих умов навіть невиправний, здавалося б, ледар зуміє розкрити свій потенціал, полюбити свою спеціальність – а з нею і безпосередньо процес навчання.

Коли викладачі кваліфіковані й доброзичливі, корпуси чисті й гарненькі, а невгамовне студентське самоврядування чи не кожного дня організує новий захід – відвідування університету замість рутинної справи перетворюється на свято. Свято, що триває п’ять років, але назавжди залишається з тобою – разом зі здобутими знаннями.


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Розпочинай свій майбутній бізнес із нанотехнологіями
За багатьма прогнозами саме розвиток нанотехнологій визначить обличчя ХХІ століття, подібно до того, як відкриття атомної енергії,...

Кабінет міністрів україни постанова від 27 серпня 2010 р. №787
Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих

Інтерактивні форми організації методичного супроводу процесу вдосконалення...
Ххі століття називають «століттям освіти», «століттям гуманітарного мислення», «століттям творчої особистості»

Рекомендації щодо змісту та структури електронних засобів навчання
Початок ХХІ століття стало періодом переходу до інформаційного суспільства. Ріст обсягів інформації, прийняв характер інформаційного...

Лекція 1 Тема: Вступ. Ознайомлення студентів із завданням І структурою...
...

Конференції, семінару
В. М. Корецького нан україни, Московський державний інститут міжнародних відносин, Дебреценський університет, Нішський університет,...

Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”
Суспільство йшло до милосердя, довго І чи завжди сказані вище слова віддзеркалювали І віддзеркалюють суть ставлення до потреб таких...

Про затвердження переліку галузей знань І спеціальностей, за якими...
Затвердити перелік галузей знань І спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, що додається

З української етнографії та антропологі ї
Підготовка видання, упорядкування ілюстрацій, передмова юрія іванченка макет та художнє оформлення івана динника відповідальні за...

Відповідність тестів зно та напрямів підготовки (спеціальностей)



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




g.ocvita.com.ua
Головна сторінка