Пошук по сайту

Географія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Навчальні завдання гри «Найрозумніший» Завдання 1

Навчальні завдання гри «Найрозумніший» Завдання 1







Навчальні завдання гри «Найрозумніший»

Завдання 1.

Учитель зачитує уривки з основних битв часів Першої світової війни, а учні повинні назвати, про яку йдеться. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.

1. Від самого початку правий фланг німців під командуванням фон Клука, що просунувся 24 серпня до міста Провена, почав відходити, зважаючи на небезпеку бути обійденим нами; йому пощастило уникнути небезпеки, і він кинувся на наш фланг.

(Битва на р. Марна)

2. …Зліва від нас були розташовані французькі колоніальні частини. Цим нещасним, мабуть, канадці зобов’язані своєю поразкою цього дня. Вдалині ми побачили хмару, що зростає, неначе з-під землі. Це була червоно-зелена хмара, і вона збільшувалася в об’ємі у міру просування. Вона нагадувала туман, але такий, що притискався до землі, заввишки не вище за два метри, що заповнює кожну щілину і ямку в землі. Ми не знали, що це таке…

(Битва на Іпрі)

3. У весь простір від землі до самого піднебіння увірвався гуркіт розривів і заповнив його від горизонту до горизонту. Цей гуркіт вивергали сталеві глотки важких снарядів, гаубиць і мортир, скорострільні польові гармати, міномети і кулемети, які своїм пронизливим «так-так-так» прорізали гуркіт снарядів крупного калібру… І так година за годиною, день за днем… Не було місця, не було укриття, куди б не проник цей ураган звуків.

(«Верденська м’ясорубка»)

4. …15 вересня англійці вперше застосували в бою танки. Незважаючи на те, що танків було лише 18, вони мали величезний психологічний тиск на німецьку піхоту. Англійці за 5 годин змогли пройти 5 кілометрів, тобто більш ніж за 10 днів до цього (за іншими даними — 2 км за 3 години)…

(Битва на р. Соммі)

5. …4 червня на фронті від Луцька до Чернівців почався масований наступ армій Південно-Західного фронту, який тривав до 20 вересня 1916 р. Перевершуючи супротивника в піхоті в 2–2,5 рази, артилерії — в 1,5–1,7 рази, російські війська досить легко прорвали оборону австро-угорських формувань і вже 7 червня взяли Луцьк, а 18 червня — Чернівці.

(Брусиловський прорив)

Завдання 2. Робота з картою.

Проаналізуйте карту «Перша світова війна 1914–1918 рр.», виконайте завдання:

1. Назвіть держави разом з колоніями, що входили до складу військово-політичних блоків:

а) Антанти;

б) Четвертного союзу;

в) зберігали нейтралітет у війні.

2. Назвіть континенти та країни, на території яких велися воєнні дії. З’ясуйте, на яких морях та океанах відбувалися воєнні дії.

3. Позначте де вперше у бойових діях були застосовані танки, бойові отруйні речовини, район першого повітряного бою.

Робота оцінюється вчителем окремо після уроку і заноситься у рейтингову таблицю.

Завдання 3. «Виправ помилки»

За три хвилини учні повинні знайти помилки в тексті та виправити їх. За кожну правильно виправлену помилку нараховується один бал.

Картка 1

Статті Брест-Литовського мирного договору

Стаття I

Росія, з одного боку, і Німеччина, Австро-Угорщина, Франція й Велика Британія — з іншого, повідомляють, що стан війни між ними припинено.

Стаття III

Області, що лежать на захід від установленої договірними сторонами лінії, що й належали раніше Росії, будуть перебувати під її верховною владою: установлена лінія позначена на прикладеній карті…

Стаття V

Франція негайно проведе повну демобілізацію своєї армії…

Стаття VI

Велика Британія зобов’язується негайно укласти мир з Українською Народною Республікою й визнати мирний договір між цією державою й державами Четверного союзу. Територія України негайно очищається від російських військ і російської Червоної гвардії.

Стаття IX

Договірні сторони вимагають відшкодування своїх військових витрат, тобто державних витрат на ведення війни, так само як і відшкодування військових збитків, тобто тих збитків, які були заподіяні їм і їх громадянам у зоні воєнних дій військовими заходами, у тому числі й усіма зробленими у ворожій країні реквізиціями.

Картка 2

«14 пунктів» Вільсона

2. Залежність судноплавства на морях поза територіальними водами як в мирний, так і військовий час, крім випадків, коли деякі моря будуть частиною або повністю закриті в міжнародному порядку для виконання міжнародних договорів.

3. Усунення… всіх економічних бар’єрів і встановлення рівності умов для торгівлі всіх націй, що стоять за мир…

4. …національні озброєння будуть збережені в обсягах, потрібних для забезпечення державної безпеки.

6. Звільнення всіх російських територій…

7. Бельгія, — весь світ погодиться, — має бути евакуйована і відновлена без спроби обмежити суверенітет, яким вона користується нарівні зі всіма іншими вільними націями…

8. Вся французька територія має бути звільнена, окрім Ельзасу та Лотарингії…

Картка 3

«14 пунктів» Вільсона

11. Румунія, Сербія та Україна мають бути евакуйовані. Зайняті території мають бути повернені. Румунії має бути наданий вільний і надійний доступ до моря. Взаємини різних балканських держав мають бути визначені дружньою дорогою відповідно до історично встановлених принципів приналежності і національності. Мають бути встановлені міжнародні гарантії політичної та економічної незалежності й територіальної цілісності різних балканських держав.

13. Має бути створена незалежна Українська держава, яка повинна включати всі території з незаперечно українським населенням, якому має бути забезпечений вільний і надійний доступ до моря, а політична й економічна незалежність якої, так само як і територіальна цілісність, мають бути гарантовані міжнародним договором.

14. Має бути утворене загальне об’єднання націй на основі особливих статутів, в цілях створення взаємної гарантії політичної незалежності й територіальної цілості великих, окрім малих держав.

Вправа 4.

Робота з малюнками.

Карта Європи в особах на початку І світової війни (російська поштова картка – карикатура)

  • Дайте характеристику образів країн, що зображені на карті.

  • Як художник відобразив Росію, її зовнішню політику?

  • Чим відрізняються образи Німеччини та Австро-Угорщини (Австрії)?

  • Як показано протистояння Австро-Угорщини та Сербії? Як Ви думаєте, на чиєму боці симпатії автора цієї карти?

  • Чому Швейцарія зображена у вигляді ведмедя, що відпочиває, не зважаючи на бурхливі політичні події та підготовку до війни в Європі?

  • Прокоментуйте характер зображення Англії та Ірландії.

  • Як можна прокоментувати зображення художником Албанії та територій на північ від неї?

Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал. Додаткові бали можуть присуджуватися вчителем за оригінальність.

Вправа «Портрет».

Вчитель зачитує підказки, за якими учні мають відгадати подію або явище.

Наприклад.

1підказка. Подія, що змінила хід світової історії.

2 підказка. Відбулася на початку ХХ століття.

3 підказка. Тривала чотири роки.

Відповідь. Перша світова війна.

Бал отримує учень який першим правильно назвав подію чи явище.

Вправа по роботі з відео джерелами.

Учні переглядають відео фрагменти (на вибір учителя) та дають письмово характеристику за поданим планом (додаток 4).

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Завдання для поточного оцінювання знань учнів з географії у 10 класі,...
Рівень містить тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді з чотирьох, які пропонуються. За кожну правильну відповідь...

Тести 10 Завдання з вибором однієї правильної відповіді
...

Тести 10 Завдання з вибором однієї правильної відповіді
...

Закон «Про економічну самостійність урср»
...

Що з указаного нижче розкриває основний зміст селянської реформи 1861 р.?
...

Правила проведення гри: конкурс складається з трьох турів, у кожному...
Мета: Формувати в учнів усвідомлення власної ролі й значення у житті держави, причетність до європейського співтовариства

Завдання інтернет-олімпіади з географії
Назвіть правильну відповідь, де вказані материки за площею від великого до меншого

Завдання ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з географії
Укажіть гідрологічне явище, яке переважає на річках Закарпаття та Прикарпаття навесні

«васильківський районний методичний кабінет»
Вступ. Аналіз роботи рмк у 2014-2015навчальному році та пріоритетні завдання на 2015-2016 н р

Урок з медіакультури та української літератури Тема уроку
Обладнання: мультимедійна презентація, фрагменти відео, роздруковані завдання для роботи в групах



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




g.ocvita.com.ua
Головна сторінка